1. tammikuuta 2013

Narttuja, narttuja enemmän narttuja

Hyvää uutta vuotta lukijoilleni. Uusi vuosi vaihtui rakettien paukkeessa mammalassa. Oli tosi nastaa. Makkaraa grillattiin ja kaikki hengaili ulkona. Mua ei raketit yhtään haitannu vaikka araksi luonteeksi mua sanovatkin. Mielenkiintoisia pötköjä lähinnä.

Enemmän mun päätäni vaivaa nää sulotuoksut ympärillä. Tyttöhajuja on joka puolella ja mä aivan sekoan. Sisälläkin mua aivan itkettää, kun en pääse ulos tuoksuttelemaan. Murisen muille uroksille, murisen jopa ihmisille - ainoastaan tytöt täyttää mun pään tällä hetkellä. Sisällä nää kaksjalkaiset tiuskii mulle, mutta ne ei ymmärrä kun niiden nenään ei mikään haju näytä ylettyvän. Käsittämätöntä.

Emäntä tossa miettii kuulemma jotain kastrointiasiaa - onkohan se jotain syötävää...?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti